Jak objednat focení?
Buď mi můžete napsat objednávku na e-mail: lucie.sibickova@centrum.cz anebo zprávu na FB profil. Do zprávy mi napište o jaké fotografování byste měli zájem a jaký by Vám vyhovoval termín – dopolední či odpolední hodiny. Pokusím se Vám vyjít co nejvíc vstříc a termín buď  potvrdím  nebo napíši nejbližší možné volné termíny na výběr. Pokud neradi píšete, rovnou mi zavolejte na tel. 774 988 747. Pokud Vám telefon neberu, nejspíš právě fotím a ozvu se Vám co nejdřív zpět.
Kdy a kolik platím?
Vždy vyžaduji zálohu předem – převodem na účet či v hotovosti.

TERMÍN FOCENÍ JE PLATNÝ V OKAMŽIKU ZAPLACENÍ ZÁLOHY
BEZ UHRAZENÍ ZÁLOHY NENÍ TERMÍN REZERVOVÁN!

Výše zálohy závisí na typu focení.

Doplatek částky – dle objednaného balíčku – na místě v den focení v hotovosti.

Jak probíhá výběr fotografií k úpravě?
Výběr fotografií k úpravě necháte buď na mě anebo se dohodneme, že Vám e-mailem zašlu zazipované náhledy s ochranným vodoznakem, ze kterých si sami vyberete a následně mi zašlete čísla snímků, které chcete vyretušovat a vytisknout. Počet fotografií závisí na Vámi zvoleném balíčku, při výběru fotografií k úpravě nad rámec balíčku je účtován příplatek dle balíčku viz. ceník. Tyto náhledy se nesmí dál šířit, stahovat, nebo zveřejňovat třetím osobám. Náhledy pro výběr nejsou výsledkem zaplacené služby, ale pouze materiálem sloužícím k dalšímu zpracování a vztahuje se na ně autorský zákon  121/2000 Sb.

NEUPRAVENÉ FOTO NEPOSKYTUJI ŽÁDNÝM ZPŮSOBEM, PROTO MĚ O TO ANI NEŽÁDEJTE

Kdy a v jaké formě fotky dostanu?
Upravené a retušované fotografie dostanete v elektronické podobě na CD v barevné i čb verzi + tištěné ve formátu 10 x 15 cm.

Doba zpracování ateliérových a exteriérových fotografií  je 4-6 týdnů – v případě, že nenecháte výběr fotografií na mně, ale budete si chtít vybrat z náhledů běží lhůta pro zpracování ode dne doručení Vašeho výběru.
U svatebních balíčků je doba dodání 6-8 týdnů.

Po 4 týdnech od zaslání náhledů, pokud od Vás neobdržím výběr z náhledů, vyberu fotografie k úpravě sama. Děkuji za pochopení.

Za úpravu fotografií přednostně do 3 pracovních dnů se připlácí 1 500,- Kč.

Co s sebou na focení?
PŘEDEVŠÍM DOBROU NÁLADU A ÚSMĚV 🙂

Na rodinné focení si vezměte něco v čem se budete cítit dobře nejen vy, ale i vaše děti. Můžete vzít něco sportovnějšího i něco elegantnějšího – během focení je možné se převlékat. Je dobré se s dětmi barevně sladit, případně mít protikladné barvy (tmavá x světlá). K tomu se pokuste sladit i doplňky – některé si můžete na focení i zapůjčit (náušnice, náramky, náhrdelníky).

Jednotlivci či focení typu “rande” platí jako u rodinného focení.

Pro glamour, fashion, boudoir fotografie je nejlepší si zavolat a poradit se předem dle záměru focení.

Pro těhotenskou fotografii je dobré vzít si nějakou košili, či cokoliv, co se dá u bříška rozepnout. Doporučuji přibalit fotku z ultrazvuku, dudlíček, capáčky, dupačky či jinou drobnost, kterou již máte pro miminko nachystanou.

Pro “fantasy” focení není potřeba se o nic starat – vše zařizuji já.

Pro focení mazlíčků vezměte pejskovi či kočičce oblíbenou hračku a fešácký obojek 🙂

Jak se připravit na focení?
  • Pokud budete chtít lehce odhalené fotky, nebo akty apod. pamatujte na to, že ten den byste neměla nosit podprsenku,  od které máte vytlačená ramínka, potom dále otlaky např. od zipu kozaček, nebo vysokých ponožek, riflí apod.
  • Vždy je důležité upravit VLASY, jsou výrazným prvkem a silnou zbraní všech žen.
    Pokud nechcete platit navíc k focení kadeřnici, která Vám vykouzlí složitější účes, vlasy vyžehlí, nakulmuje apod., stačí mít přirozeně upravené a umyté vlasy.
  • Na focení přijďte S UMYTÝMI , VYSUŠENÝMI VLASY. Při objednání úpravy vlasů na focení (žehlení, kulmování, tupírování, vyčesání, složitější účes) můžete použít trošku tužidla bez laku na vlasy. Vlasy prosím nestahovat do culíku.
  • Dbejte na to, abyste neměla odrosty, pokud si barvíte vlasy. V ceně focení s úpravou vlasů není barvení ani stříhání, ale pouze účes.
  • Pokud upřednostníte vlastní LÍČENÍ, dejte si záležet na vytvoření hezké nelesknoucí se pleti (krycí make-up, pudr), upravení obočí, zvýraznění očí a rtů. S make-upem to však nepřehánějte, ať z Vás na fotografiích není “mandarinka”. Nezapomeňte při líčení i na krk a dekolt, “mapa” okolo obličeje nevypadá hezky. Raději si vezměte pudr a lesk s sebou.
  • V případě, že máte objednané focení s vizážistkou, přijďte prosím NENALÍČENÁ.
  • Proveďte pedikúru, ÚPRAVU OBOČÍ a jiné náležitosti, které celkově vylepší Váš vzhled (vynechejte návštěvu solária, nebo dlouhého pobytu na slunci kvůli možným zarudnutím kůže, nebo vypáleným ramínkům, apod.).
  • NEZAPOMEŇTE NA ÚPRAVU NEHTŮ! Pokud nemáte aplikovanou nehtovou modelaci, je dobré si nehty nalakovat v barvě, která bude ladit s oblečením, které si s sebou nesete. Pokud nenosíte barevné laky, zvolte bezbarvý lak případně jinou úpravu nehtů.
    Opravdu dbejte na každý detail.  Ať  nám jakákoliv drobnost nekazí výsledné fotografie.
A jak je to se svatbami?
Svatební den je většinou dopředu naplánovaný a má nějaký harmonogram. Tento harmonogram je potřeba sdělit i mně jako fotografovi, abych věděla kde a kdy se co bude dít a byla tam správně a včas, abych mohla fotit.

Každá svatba je jiná a nelze proto ani dopředu odhadnout, kolik snímků přesně na CD dostanete. Na velké svatbě se spoustou svatebních zvyků a plné veselých kamarádů vznikne pochopitelně více zajímavých záběrů než na malé svatbě, kde se bude v poklidu rodiny sedět u hostiny několik hodin.

Je potřeba se také dopředu domluvit, jestli budete chtít společné portréty se všemi svatebčany, společné foto dle přání svatebčanů a kolik času budete chtít věnovat samostatnému focení novomanželů.

Odhadem při celodenním fotografování (příprava nevěsty, ženicha, obřad, hostina) vznikne nejméně 300 fotografií, které budou svým způsobem originální. Z těchto záběrů pak vznikne určitý počet (dle jednotlivých balíčků – viz ceník), které vyretušuji a vytisknu na formát 10×15 cm. Všechny dle balíčků potom dostanete i v elektronické podobě na CD.

Jak a kdy se fotí novorozenci?
Na toto focení většinou jezdím k Vám domů, kde je miminku i Vám krátce po porodu nejlépe. Nejvhodnější věk na fotografování novorozenců je do 10 dní věku dítěte, kdy je miminko nejspavější. Proto je dobré na tuto skutečnost myslet a domluvit si termín již před porodem anebo z porodnice. Toto focení je nejen časově náročné (cca 3 hodiny), ale celkově je potřeba na 100% vše podřídit miminku.